utorok 23. februára 2016

I'll never leave you

Som a vždy som bola spojená s prírodou. Ona mi dodáva energiu, keď som unavená, odpovedá na moje otázky a kontakt s ňou je pre mňa veľmi dôležitý.

Jestem i zawsze bylam polaczona z natura.Ona dodaje mi energie, kiedy jestem zmeczona, odpowiada na moje pytania i kontakt z nia dla mnie bardzo wazny.


I have been always connected to nature. It gives mi energy, when I am tired. It answers my questions and this connection has been always very important to me.





Niekedy rada používam materiál, ktorý si prinesiem z prechádzky. Tentokrát je to kôra stromu.

Czasami lubie uzywac material, ktory przyniose z spaceru. Tym razem jest to kora drzewa.

Sometimes I like to use an object, I gather during walking. This time it is bark of a tree.







8 komentárov: