pondelok 20. októbra 2014

Čarodejník

 Každý má v živote "niekoho špeciálneho", osobu, ktorá preňho veľa znamená, je istým spôsobom výnimočná. Myslela som na to aj na blšom trhu v Paríži, keď staručký mužík s tvárou čarodejníka, ktorý mi predával pohľadnice, mi vopchal do ruky práve túto. Táto žena tiež musela byť pre niekoho výnimočná, rovnako ako starček, rovnako ako ja a rovnako ako my všetci. Sme niekým, komu na nás záleží. Aj keď si to mnohokrát nemyslíme.

Kazdy z nas ma w zyciu "kogos specjalnego", osobe, ktora duzo dla niego znaczy, jest wyjatkowa na swoj sposob.Myslalam o tym i na pchlim targu w Paryzu, gdzie stareńki mezczyzna z twarza czarodzieja, ktory sprzedawal mi kartki, wlozyl mi w reke wlasnie ta. Ta kobieta musiala byc dla kogos wyjatkowa, tak samo jak starzec, tak samo jak ja i tak samo jak my wszystcy. Jestesmy kims, komu na nas zalezy. I kiedy my tak czasto nie uwazamy.


Layout je v tmavých, ale zároveň žiariacich farbách, použila som predovšetkým médiá, krajku a to "niečo" pod fotkou je odpad z chipboardov.

Layout jest w ciemnych kolorach, ale jedoczesnie z polyskiem,  uzylam medii, koronki i to "cos" pod zdjeciem, to smieci z chipboardow.



Credit:
paper Lonely Evenings by 7 Dots Studio, cotton laces, stencil Fluorish by Memory Box, gesso white Lefranc & Bourgeois, paper Tim Holtz Laboratorie, butterfly by UHK Gallery, heart gear Prima Marketing, chipboards by Kaisercraft, sticker Illumination Word by 7 Dots Studio, Art Tile Pixie Glen by Prima Marketing, Mulberry paper leave by ScrapBerry´s, Color Shine chartreuse by Heidi Swapp, color mists Mister Huey´s (audrey & dark calico) by Studio Calico, colour aquarelle Ecoline white by Royal Talens, acrylic glaze Silks - iridescent gold DreamingColor

6 komentárov: