utorok 29. júla 2014

Tak budem ten školák alebo nie?!

Občas nosím v hlave nejaký nápad, pri ktorom dlho váham s realizáciou. Tak to bolo aj teraz. Plátna kúpené, pánty vyhrabané zo starej spodnej zásuvky stola v pivnici a plány si len tak ležia na pláži fantázie a vyvaľujú sa. Konečne nastal deň D a ja som mala kopec času a chuti pustiť sa do toho. (Dokonca aj kameru som si nachystala, avšak nevšimla som si, že v polovici práce mi prdla baterka.) Tak aspoň na obrázkoch sú zachytené moje momentálne pocity, myšlienky a nálada. Použila som školskú kolekciu Curiosity od Authentique, pretože ten môj dedič sa už nevie dočkať školy, hoci má ešte pred sebou rok čakania. Trpezlivosť vraj prináša nejaké kvety... uvidíme. Tie na obrázkoch sú ručne vytvorené.
"Videjko" teda nabudúce pri inom projekte :)
Želám vám krásny deň!















1 komentár: